قرعه کشی 400 میلیون ریالی مانو

1891 نفر 5 دقیقه
قرعه کشی 400 میلیون ریالی مانو

چرا مانو

در شرایط تورمی اقتصاد ایران، حفظ ارزش سرمایه از اولویت بالایی برخوردار است که برای نیل به این هدف، افراد ناچارند یکی از بازارها را برای سرمایه ­گذاری انتخاب کنند. هر لحظه، ده‌ها گزینه سرمایه‌گذاری وجود دارد که هر کدام از آنها نیازمند تخصص و تحلیل کامل بازارهای مختلف هستند. فرض کنید 10 میلیون تومان دارید. احتمالا با مفهوم تورم و قدرت خرید آشنایی دارد و می‌دانید که اگر در حال حاضر می‌توانید با 10 میلیون تومان، یک سکه بهار آزادی خریداری کنید، احتمالا سال آینده با 10 میلیون نمی‌توانید همان سکه را بخرید. دلیل آن کاهش ارزش پول است.

اینکه در شرایط حال حاضر، خرید طلای آب شده بهتر است یا سکه طلا، خرید مسکن مناسب‌تر است یا اجاره مسکن، اینکه دلار بخرید یا سهام همگی به تخصص‌هایی نیاز دارد که بتواند در لحظه بهترین‌ها را انتخاب کند. این نکته در خرید سهام، پررنگ‌تر هم می‌شود. تصور کنید که هر ثانیه به طور میانگین 3 پیام اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تاثیرگذار روی قیمت سهام شرکت‌ها، منتشر می‌شود. این پیام‌ها می‌تواند تاثیر مثبت یا منفی روی قیمت سهام داشته باشد.

چالش سنگین‌تر شد. ارزش پول در حال کاهش است و از طرفی تخصص سرمایه‌گذاری را نداریم. راه حل چیست؟ در این شرایط خیلی از افراد، سپرده‌های بانکی را انتخاب می‌کنند، ولی از آنجایی که تورم بیشتر از بازدهی این سپرده‌هاست، در پایان سال باز هم با کاهش قدرت خرید روبه‌رو خواهیم شد. پس چه باید کرد؟

 

مانو، راه حلی نو برای انتخاب سرمایه گذاری هوشمند

استارت‌آپ دانش‌بنیان تحلیلگر امید، موفق‌ترین استارتاپ حوزه سرمایه‌گذاری و پیشرو در خدمات معاملات الگوریتمی، در راستای تسهیل روند سرمایه‌گذاری همه مردم، سامانه مدیریت ثروت مانو را به بازار ارائه کرده است. مانو، پلتفرمی است که هر فردی می‌تواند بدون نیاز به کسب دانش مالی و تخصص و صرف زمان برای تحلیل و رصد بازار، به راحتی از فرصت­‌های سرمایه‌­گذاری استفاده کند.

مدیریت سرمایه این افراد، به عهده تیمی متخصص و باتجربه است که از تکنولوژی­‌های مدرن دنیا همچون الگوریتم­‌های هوشمند معاملاتی، استفاده می‌کنند. بانک سامان نیز در برخی طرح‌ها نقش ضامن نقدشوندگی را ایفا می‌کند.

مانو در چند ماه گذشته موفق به جذب بیش از ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه در صندوق‌های یکم، رشد و امین سامان شده است. همچنین مانو برای کسانی که بیش از 250 میلیون تومان سرمایه دارند طرح سرمایه‌گذاری طاووس را پیشنهاد می‌کند که به سبدگردانی اختصاصی دارایی آنها می‌پردازد.

مانو کمک می‌کند مشتری انتخاب درست را در زمان درست انجام دهد و بهره‌ خوبی از بازارهای مختلف مالی ببرد. جالب توجه است یکی از طرح‌های مانو به نام سیمرغ که ترکیب سپرده بانکی، طلا و بورس است، در یکسال گذشته (با توجه به تاریخ انتشار محتوا: مرداد 99)، توانسته ۸۱۰ درصد سود به مشتریان بدهد. نکته قابل توجه این است این طرح ضمانت نقدشوندگی توسط بانک سامان نیز دارد! یعنی ریسک نسبتا پایین با سود بسیار بالا!

 

مزایای سرمایه­‌گذاری در مانو چیست؟

  • مدیریت حرفه­‌ای دارایی­‌ها
  • کاهش ریسک سرمایه­‌گذاری
  • نظارت و شفافیت اطلاعاتی در حساب خود شخص
  • ضمانت نقدشوندگی توسط بانک سامان
  • صرفه‌­جویی نسبت به مقیاس
  • حفظ ارزش دارایی در برابر تورم
  • طرح‌­های سرمایه­‌گذاری متنوع
  • سرمایه ‌گذاری آسان فقط با چند کلیک
  • پشتیبانی 7/24
  • احراز هویت غیرحضوری و بدون نیاز به حتی یک بار حضور
  • سرمایه­‌گذاری به نام شخص و در حساب خودش
  • معافیت مالیاتی

 

ثبت نام و سرمایه­ گذاری در مانو

برای ثبت نام در وب سایت مانو به آدرس www.mano.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام و تکمیل پروفایل کاربری خود اقدام نمایید. کارشناسان مانو، صحت اطلاعات شما را به صورت آنلاین بررسی کرده و در اسرع وقت، احراز هویت شما به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. سپس می‌توانید طرح­‌های سرمایه‌گذاری مختلف را در مانو مشاهده و متناسب با درجه ریسک ‌پذیری خود، نسبت به سرمایه‌گذاری در طرح مورد نظر خود اقدام کنید.

قرعه کشی 400 میلیون ریالی مانو با دیگر خاطرات قرعه کشی شما متفاوت خواهد بود. این قرعه‌کشی نقطه آغازی خواهد بود برای اینکه به سرمایه خود اهمیت دهید، شما با شرکت در این قرعه‌کشی در هر صورت برنده‌اید چرا که وارد خانواده مانو می‌شوید و همانطور که سرمایه شما رشد می‌کند، سواد مالی خود را نیز متناسب با علم روز افزایش می‌دهید.

برای شرکت در قرعه کشی 400 میلیون ریالی مانو، چنانچه تا ساعت 19 چهارشنبه 15 مرداد، در سایت مانو به آدرس www.mano.ir  ثبت نام کرده و پروفایل کاربری خود را تکمیل نمایید، مانو شما را به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی خود تلقی کرده و نام شما در میان اسامی شرکت‌کنندگان ثبت خواهد شد.

قرعه کشی 400 میلیون ریالی مانو در ساعت 19:30 چهارشنبه 15 مرداد از طریق لایو اینستاگرام مانو به آدرس mano_team برگزار خواهد شد و به 10 نفر از شرکت‌کنندگان، به قید قرعه، یک واحد از طرح سرمایه گذاری هما به ارزش تقریبی 40 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

رونمایی از مانو در رویداد نکست اینوست

 

مانو، پلتفرم هوشمند انتخاب سرمایه‌گذاری هوشمند، در رویداد آنلاین نکست اینوست با حضور کارشناسان خبره حوزه سرمایه‌گذاری و استارت‌آپی کشور، چهارشنبه اول مرداد رونمایی شد. رضا رشیدپور، به عنوان مجری رویداد نکست اینوست، سوالات بسیار مهمی در حوزه سرمایه‌گذاری، راه‌اندازی استارتاپ‌ها و ورود به بورس مطرح کرد و کارشناسان حاضر در رویداد بر اساس دانش و تجارب ارزشمند خود به سوالات پاسخ دادند. هدف از برگزاری رویداد نکست اینوست، آشنایی بیشتر عموم مردم با فرصت‌ها و تهدیدهای سرمایه‌گذاری در بورس بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله رونمایی از مانو در رویداد نکست اینوست مراجعه نمایید.

  • انتشار

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

13 نظر

  • ابوالفضل

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان. دیدگاه من از این سایت جذاب و آگاه تجربه هست واسه سرمایه گذاری و پله به پله بالا رفتن من یه کارگر ساده هستم و امید بر این داریم اینجا میتونم.با یاری شما بهترین ها ب خواسته هام و آرزوهایم برسم امیدوارم همیشه حالتون خوب خوش باشه و خداوند بهتون.عمر با عزت بده

    • alireza bordbar

      سلام، لطف دارید، تیم مانو هم تمام تلاشش رو میکنه که بهترین ها رو برای شما دوست عزیز رقم بزنه

  • مصطفی

    البته این نظر شخصی وبستگی به ریسک داره صندوق ریسک کمتری نسبت به سهام دارد من شخصن سهام ترجیح میدم

    • alireza bordbar

      بله، همانطور که فرمودید صندوق ریسک کمتری نسبت به سهام داره، البته صندوق ها هم درجه ریسک متفاوتی دارند، به عنوان مثال صندوق هما که یک صندوق سهامی هست، بیش از 90 درصد سرمایه جمع شده رو در سهام سرمایه گذاری میکنه.

  • حسین

    سلام و احترام با سپاس از ایده نواورانه شما. چرا در هیچ سایت بورسی نامی از صندوق ویا نماد شما وجود نداره...لطف راهنمائی و ادرس بفرمایید. ارادتمند یحیی زاده

    • alireza bordbar

      سلام دوست عزیز در حال حاضر طرح سرمایه گذاری هما معادل صندوق مشترک یکم سامان طرح سرمایه گذاری سیمرغ معادل صندوق رشد سامان طرح سرمایه گذاری ققنوس معادل صندوق امین سامان هست که برای مشاهده جزئیات آنها می توانید به سایت فیپیران مراجعه کنید

  • حکیمه مرسلی

    با سلام وقت بخیر موقع واریز وجه پیام میده ظرفیت طرح پر شده است کی می تونم واریز کنم(چه زمانی ظرفیت جدید باز می شود) تشکر

    • alireza bordbar

      سلام دوست عزیز در حال حاضر ظرفیت سرمایه گذاری در طرح سیمرغ و ققنوس تکمیل شده است. به محض افزایش ظرفیت حتما اطلاع رسانی خواهد شد. رسانه های اجتماعی مانو شامل تلگرام و اینستاگرام منبع اطلاع رسانی آخرین تغییرات و اخبار هست.

  • هاجر کرمی دواب

    09902155796 4200162751سلام ببخیشد میشه بهم بگی چه فرمی تکمیل کنم

    • alireza bordbar

      سلام خانم کرمی، مهلت ثبت نام در قرعه کشی تموم شده با تیم پشتیبانی مانو تماس بگیرید

  • آریابورس

    متأسفانه درکل دنیا وشخصامن سرمایه گذاری های متعددی انجام میدم ودادم وقتی جایی به شماپیشنها دمیشه سرمایه گذاری پرریسک یعنی اینکه سود بالاوبیشتروضرربیشترتااینجادرست .ولی شمایک نگاه به طرح هما وسیمرغ بکنیدکلا همه چی برعکس عمل شده .شرط خروج با۵درصدکسرازپول یه کم منصفانه نیست.این تجربه شدواسه شخص من.وتصمیم به خروج سرمایه ام دارم

  • محسن

    با عرض سلام و احترام بنده طرح سرمایه گذاری هما رو انتخاب و افزایش سرمایه داده ام: ۱. طریقه اطلاع از نحوه سرمایه گذاری وجود دارد؟ ۲. نحوه و میزان سوددهی در طرح به چه شکل مشخص میشود؟

    • alireza bordbar

      در مورد جزئیات این طرح می توانید به صفحه مربوط به آدرس زیر مراجعه کنید https://mano.ir/plan/homa