4 سال قبل

8 نکته در رابطه با سرمایه گذاری زنان خانه دار

2588 نفر 5 دقیقه
سرمایه گذاری زنان خانه دار

خانه‌دار بودن به معنای محکوم شدن به درآمد کم یا بی‌پول بودن نیست و سرمایه گذاری زنان خانه دار می‌تواند به روش‌های مختلف صورت گیرد. نکات زیر برخی از نکاتی است که می‌تواند در سرمایه‌گذاری موفق کمک شایانی کند.

در مورد علاقه‌مندی‌های خودتان فکر کنید.

فعالیت شما برای به دست آوردن درآمد اضافی با نگاهی به آنچه که از انجام آن لذت می‌برید و به آن علاقه‌مندید شروع می‌شود. غالباً، علایق می‌توانند به درآمد تبدیل شوند، به ویژه اگر همراه با مهارت یا تجربه باشند.

لیستی از همه مواردی را که به آنها علاقه‌مند هستید، بنویسید. دیدن این مواردی که در مقابل شما یادداشت می‌شوند راهی عالی برای تصور فرصت‌های بالقوه درآمد و در حالت ایده‌آل، فرصت‌های درآمدی همسو با علایق شماست.

به عنوان مثال، ممکن است از آشپزی، ورزش، نوشتن، ریاضیات، تعمیر اتومبیل، رانندگی، باغبانی و هر حرفه‌ی دیگری لذت ببرید. همه اینها را می‌توان به فرصت‌های درآمدی تبدیل کرد.

همچنین از آنچه کاملاً از انجام آن بیزارید آگاه باشید. در حالی که گاهی ممکن است انجام فعالیت‌هایی که دوست ندارید ضروری باشد (به خصوص اگر درآمد حاصل از آن برای این کار وجود داشته باشد)، اما ترک این فعالیتها به عنوان آخرین چاره، ممکن است.

تجربیات قبلی خود را ارزیابی کنید.

نگاه به تجربه قبلی می‌تواند راهی عالی برای کشف فرصت‌های درآمد باشد. این تجربه می‌تواند شامل اشتغال، آموزش، فعالیت‌های اوقات فراغت یا هر کار دیگری باشد که انجام داده‌اید.

به عنوان مثال، اگر شما یک معلم هستید (یا تجربه تدریس چیزی را دارید)، شاید بتوانید از این طریق درآمد کسب کنید. این تقریباً در مورد هر تجربه قبلی از جمله تجربه انجام کارهای هنری، کارهای اداری، نوشتن، مراقبت از حیوانات یا حتی نگهداری از کودکان می‌تواند صادق باشد.

فعالیت‌های دورکاری داشته باشید و یا بلاگ بنویسید

اگر یک نویسنده ماهر هستید و دانش کافی دارید و یا تجربیات یا دیدگاه‌های منحصر به فردی برای به اشتراک گذاشتن در مورد یک موضوع دارید، می‌توانید از طریق وبلاگ نویسی به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

با سرمایه‌گذاری‌های کوچک، پول خود را افزایش دهید

اگر می‌خواهید پول اضافی بدست آورید، یک راه عالی برای این کار سرمایه‌گذاری است. اما مسئله این است که اکثر ما حتی نمی‌دانیم از کجا باید شروع کنیم. برای سرمایه‌گذاری موفق می‌بایست دانش حداقلی از اقتصاد و مسائل مالی داشت. با این حال، نداشتن دانش تخصصی و زمان کافی برای تحلیل و رصد بازار نباید مانعی برای سرمایه‌گذاری شود. ابزارهای مختلفی در بازار وجود دارند که این امکان را ایجاد کرده‌اند که به صورت غیرمستقیم برای سرمایه‌گذاران خرید و فروش می‌کنند. مدیریت ثروت مانو، یکی از این سامانه‌هاست که با سرمایه‌ اندک می‌توانید شروع یک سرمایه‌گذاری را تجربه کنید. در واقع، سرمایه شما در اختیار یک تیم حرفه‌ای قرار می‌گیرد که تمام تمرکزش کسب سود پایدار است و حداقل ویژگی آن این است که ارزش دارایی شما در برابر تورم محافظت می‌شود.

با جواهرات خود به عنوان سرمایه‌گذاری نگاه کنید

از دیرباز تاکنون طلا و جواهر کالاهای ارزشمندی بوده‌اند و راه خوبی برای حفظ و یا گسترش سرمایه هستند. اگر پولی در اختیار دارید،‌ می‌توانید با آن اقدام به خرید طلاهای زینتی کنید و علاوه بر استفاده، راه سرمایه‌گذاری را پیش بگیرید و ارزش پولتان را حفظ کنید. البته اگر علاقمند هستید می‌توانید به صندوق‌های طلا نیز به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری نگاه کنید. این ابزارها مزایایی دارند که در مقاله مربوطه آورده شده است.

سپرده‌های بلندمدت باز کنید

به گردش مالی حسابتان توجه داشته باشید، و در مورد هزینه‌های و درآمدها اشراف داشته باشید، برای خودتان حساب باز کنید و پولتان را پس‌انداز کنید. با استفاده از سپرده‌های بلندمدت سود بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. البته با توجه به نرخ تورم و کاهش ارزش پولی که به دنبال دارد، توصیه می‌شود تنها راه سرمایه‌گذاری شما، این ابزار نباشد.

برنامه‌ریزی داشته باشید

برنامه داشته باشید. هنگامی که راهی اضافی برای درآمدزایی را انتخاب کردید، احتمالاً نسبت به قبل کسری زمان خواهید داشت. اگر فرزند یا مسئولیت دیگری دارید، این بدان معنی است که مدیریت زمان بسیار مهم است. ایجاد یک برنامه و بودجه‌بندی زمان، مهمترین مرحله در مدیریت زمان است.

برای اختصاص هر فرصتی که برای پول درآوردن انتخاب می‌کنید، باید هر روز یک زمان مشخص ایجاد کنید. برای انجام این کار، برنامه روزانه فعلی خود را برای هر روز هفته، با زمان‌های مرتبط با هر فعالیت، یادداشت کنید. سعی کنید یک زمان خالی، یا حداقل یک زمان خلوت، پیدا کنید که در آن زمان می‌توانید روی شغل جدید خود کار کنید.

هدف داشته باشید

ایجاد لیستی از اهداف روزانه، هفتگی یا ماهانه می‌تواند راهی عالی برای ادامه مسیر و مدیریت زمان باشد. نگران نباشید، لیستی از موارد اصلی را که برای انجام هر روز انتخاب می‎کنید، ایجاد کنید.

این کار در هر زمان که مناسب شما باشد قابل انجام است. اگر از اهداف روزمره استفاده می‌کنید، اختصاص ده دقیقه از شب برای برنامه‌ریزی روز بعد می‌تواند یک استراتژی مفید باشد.

لیست اهداف خود را در جایی نگه دارید که به وضوح قابل مشاهده باشد. این امر شما را بر روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز کرده و از وظایفی که نیازی به انجام آنها ندارید دور نگه می‌دارد.

موارد بالا را می‌توان از نکاتی قلمداد کرد، در مسیر سرمایه گذاری زنان خانه دار کمک مهمی کند. البته این تنها آغاز مسیر است و برای موفق شدن باید نکات دیگری را نیز رعایت کرد که سعی می‌شود در مقاله‌های دیگری به آنها اشاره کنیم.

سرمایه گذاری آنلاین، ضامن نقدشوندگی مدیریت ثروت مانو

  • انتشار

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

هیچ نظری برای این مطلب نوشته نشده، شما اولین نفر باشید.