سرمایه گذاری با موبایل در دنیای تکنولوژی

1180 نفر 5 دقیقه
سرمایه گذاری - هوشمند - موبایل - مانو سرمایه گذاری با موبایل

به دور و اطراف خود نگاه کنید، چند نفر از این اشخاص موبایل دارند؟ چند نفر برای پیش بردن بخشی از امور روزمره خود از تلفن همراه استفاده می‌کنند؟ چند نفر را می‌شناسید که به دنبال سرمایه گذاری با موبایل هستند؟

تلفن همراه، زندگی را برای همه آسان‌تر کرده‌ است! اگر شک دارید که نبود تلفن لطمه‌ای به زندگی شما وارد می‌کند یا نه، یک روز از آن استفاده نکنید. مکالمه، وب‌گردی، اینستاگرام، تلگرام، توئییتر، برگزاری جلسات آنلاین، خرید و فروش و گرفتن تاکسی، بخشی از کارهای مهمی است که همه روزه و گاهی اوقات طبق عادت با موبایل انجام می‌دهیم.

خیلی از افراد علاوه بر کارهای روزمره، درآمد خود را نیز از موبایل کسب می‌کنند. سرمایه‌گذاری و اپلیکیشن‌های سرمایه‌گذاری نیز از دنیای دیجیتالی شدن دور نمانده‌اند. خرید و فروش سهام، طلا، ارزهای دیجیتال و پیگیری اخبار با گوشی همراه، سرمایه‌گذاری را آسان‌تر کرده است.

اپلیکیشن‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران جدید و باتجربه این امکان را می‌دهد تا سرمایه‌گذاری‌های خود را در بازار سهام و سایر بازارهای مالی مدیریت کنند. اپلیکیشن مدیریت ثروت مانو، نیز یکی از آن مواردی است که به راحتی به مشتریانش این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به کسب دانش تخصصی مالی و صرف زمان، به صورت غیرمستقیم، بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری را انتخاب کنند.

منظور از سرمایه گذاری با موبایل چیست؟

در این مقاله، سرمایه‌گذاری با موبایل به استفاده از فناوری موجود در تلفن‌های همراه برای معامله اوراق بهادار اشاره دارد. اینگونه معاملات، به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که به جای حضور در تالار بورس و شرکت‌های کارگزاری و معامله به روش‌های سنتی سرمایه‌گذاری، از طریق تلفن همراه خود به سایت معاملات دسترسی داشته باشند. بنابراین، خیلی از محدودیت‌ها برداشته می‌شود و هر کجا که آنتن گوشی و اینترنت آن یاری کند، سرمایه‌گذاری و خرید و فروش امکان‌پذیر است.

شروع سرمایه گذاری با موبایل

در اولین قدم برای ورود به بورس و سرمایه‌گذاری مستقیم نیاز به یک کد بورسی دارید، کد بورسی یک عبارت منحصر به فرد و مخصوص به شما است که در بازار سرمایه شما را با این کد بورسی می‌شناسند.

پیش از این برای دریافت کد بورسی و طی مراحل احراز هویت نیاز به مراجعه حضوری بود، اما با پیشرفت دنیای تکنولوژی و گسترش بیماری کرونا در سال گذشته، از چندی پیش این امکان برای همگان فراهم شده‌ است، که احراز هویت سجام را به صورت آنلاین انجام دهند، به جز وبسایت اصلی سجام، اپلیکیشن‌های بسیاری نیز امکان را در اختیار عموم قرار داده‌اند.

پس از دریافت کد بورسی، نوبت به دریافت کد معاملاتی آنلاین می‌رسد، شما برای انجام معاملات بر روی موبایل خود به این کد احتیاج دارید، توجه کنید با هر کارگزاری که کار می‌کنید باید از آنها کد معاملاتی آنلاین دریافت کنید.

ثبت‌نام و احراز هویت در اپلیکیشن مدیریت ثروت مانو نیز کاملا آنلاین و غیرحضوری است و این امکان وجود دارد که تمام مراحل را با گوشی همراه تکمیل کنید. برای سرمایه‌گذاری موفق در بورس باید متخصص بود و زمان کافی برای رصد اخبار و تاثیر آنها داشت. مانو کار را آسان‌تر کرده است، چرا که تیم متخصص مدیریت دارایی مانو 24 ساعته به دنبال بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای مشتریانش است. شما از طریق اپلیکیشن مانو به راحتی می‌توانید دارایی خود را مشاهده کنید، واریز و برداشت وجه داشته باشید و سوالات خود را 24 ساعت شبانه روز از تیم پشتیانی مانو بپرسید.

سرمایه گذاری آنلاین، ضامن نقدشوندگی مدیریت ثروت مانو

مزایای سرمایه‌گذاری با موبایل

  • سرمایه گذاری با موبایل به کاربران به شرط آنکه اتصال اینترنت داشته باشند، بستری برای تجارت از هرجای دنیا را می‌دهد.
  • در هنگام استفاده از دستگاه تلفن همراه، انجام معامله آسانتر است، چرا که سفارشات می‌توانند به سرعت و بدون زحمت ثبت شوند.
  • مشتریان در دستان خود و به راحتی به داده‌های زنده و لحظه‌ای دسترسی دارند
  • سرمایه گذاری با موبایل به یک فرد کمک می‌کند تا تسلط کاملی بر سرمایه‌گذاری‌های خود داشته باشد و بدون نیاز به مراجعه به دیگران کار خود را پیش ببرد.
  • هرکدام از اپلیکیشن‌های موبایل ویژگی مخصوص به خود را دارند که می‌توانند، فرآیند سرمایه‌گذاری را برای شما آسان‌تر کنند.

معایب سرمایه‌گذاری با موبایل

  • اینترنت موبایل در برخی مکان‌ها به ویژه در مناطق دورافتاده، جاده، مترو و غیره قطع می‌شود یا با کندی مواجه می‌شود.
  • اندازه صفحه نمایش کوچک یک دستگاه تلفن مانع بزرگی برای برخی از مشتریان به ویژه سالمندان است و به همین دلیل برخی از سرمایه‌گذاران بازار سهام ترجیح می‌دهند از موبایل برای بورس استفاده نکنند.
  • سهولت انجام معاملات ممکن است اعتیادآور باشد و در نهایت ممکن است یک سرمایه‌گذار سرمایه بیشتری از آنچه در ابتدا برنامه‌ریزی کرده بود، را وارد بازار کند.
  • همیشه احتمال خطای انسانی وجود دارد و ممکن است به طور تصادفی با کلیک روی یک گزینه نادرست، هزینه و ضررهای هنگفتی به بار آورد.
  • برای برخی افراد ممکن است، کار با گوشی تلفن همراه و طی تمام مراحل ورود به بورس دشوار باشد.

سخن پایانی

همانطور که تا اینجای مطلب اشاره کردیم، تمامی عوامل دست به دست هم داده‌اند، تا شرایط سرمایه‌گذاری را آسان‌تر کنند، و با توجه به اینکه امروزه، گوشی تلفن همراه، عضو جدانشدنی هر انسان شده است، برای سهولت در سرمایه‌گذاری چه راهکاری بهتر از استفاده از تلفن‌های همراه؟

فراموش نکنید که برای سرمایه‌گذاری‌های مستقیم و با کمک اپلیکیشن‌ها، هنوز هم به اطلاعات کافی برای موفقیت نیاز دارید. با این حال، اگر برای سرمایه‌گذاری اطلاعات کافی ندارید، کارشناسان مانو 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند.

  • انتشار

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

هیچ نظری برای این مطلب نوشته نشده، شما اولین نفر باشید.